Retak Seribu

Tuesday, April 13, 2010

                                     retak seribu

pernah rasa tension, geram, marah, kecewa?...kalau dah namanya manusia mesti ada perasaan tu....kalau takde tu bukan manusia ler tu...tanggal 11 April 2010...perkara yang tidakku sangka terjadi...cermin kereta aku pecah...retak seribu...oh tidak! masa tu betapa berkecainya perasaan ni....semua perasaan tension, geram, marah, kecewa bercampur-campur....nasib baik bukan windscreen...kalo windscreen mmg pengsan....dah ler fulus tengah nipis..mana nak cekau duit...tension betol! cermin pecah kena batu time mesin rumput...tak pasti aku nak salahkan sapa..aku or pakcik tu?...salah aku kah sebab tak ubah kereta? salah pakcik tu kah sebab mesin tak hati-hati sampai batu terpelanting kena cermin?...of coz aku salahkan pakcik tu sebab tak hati-hati masa mesin rumput...

                                 cermin retak yang dikeluarkan

hmm benda dah nak jadi...terpaksa la mintak cuti sehari...so aku gi la cari kedai nak pasang cermin...takda stok lak....so booking la....esoknyer aku menanti panggilan telefon kedai...tunggu punya tunggu tak call jugak..adus maka naiklah temperature aku time tu...bila call org tu kata nak pasang esok.. ewah suka suki dia jer nak pasang esok...dah la aku keja...so terpaksa la pasang jugak...alhamdulillah dapat jugak pasang...aku suka hati...:))



                                                                                   

1 comments:

Hot Mama said...

huhuhuh nasib baik dh pasang..kena brp hengget??

IamonlyHuman's BloG Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino