Kak Midah

Friday, April 9, 2010

Kak Midah

Hari aku nak citer sikit mengenai Kak Midah. Kak Midah ni PPM kat sekolah ni. Very nice person and talented too. Buat la masakan apa pun mesti jadi. Apa jer dari air tangan Kak Midah memang sedap la. Kak Midah ni pandai melukis. Kalau bab melukis memang serah kat dia la. Aku suka kalau Kak Midah mewarna. Memang cantik siap ada tone lagi. Memang best jadi Kak Midah. Kemahiran melukis, mewarna dan memasak memang aku kagum. Resepi dan petua masakan banyak aku dapat dari Kak Midah la. Aku dan Kak Midah memang suka mencuba resepi baru. Kadang-kadang berkongsi resepi. Bila dapat jer resepi baru kami mesti cuba buat. Bila dah siap yang jadi tukang rasa anak-anak murid aku la. Diaorang makan jer apa yang kami masak...setakat memang sedap la..hehe.Ok enough for today. Nanti aku bagi resepi yang pernah kami buat.

0 comments:

IamonlyHuman's BloG Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino